ورود به سامانه

سامانه ارسال و دریافت پیامک SMS فناوران سابین خراسان

امروزه با گسترش مشاغل ،امر معرفی وتبلیغات مشاغل یکی از مهمترین وشاید اصلی ترین امور اجرایی توسط صاحبان مشاغل می باشد .از طرفی کارفرمایان برای تبلیغ نیازمند انتخاب رسانه بر اساس بودجه در دسترس و هم چنین اثرگذاری این تبلیغات هستند.

رسانه های قدیمی همچون روزنامه،رادیو وتلویزیون رسانه هایی گران محسوب می گردند.

با گسترش فناوری وحضور تلفن همراه واینترنت وتبدیل شدن آنها به رسانه های جدید وپراستفاده،دریچه ای جدیدبرای تبلیغ محصولات وخدمات،با تاثیر گذاری بالا وهزینه های کم،پیش روی موسسات وشرکت ها باز شده است.

پیامک سابین با دارا بودن یک SMS GateWay اختصاصی مخابرات امکان واگذاری خطوط اختصاصی دریافت و ارسال اس ام اس تحت وب را برای کاربران عزیر در سراسر جهان با کم ترین هزینه و بالاترین سرعت با امنیتی عالی فراهم نموده است.

برای دریافت پنل نمایندگی نام دامین مورد نظر خود را به شرکت معرفی و سایتی شبیه به www.sabasms.net برای شما در نظر گرفته می شود که به غیر از پنل کاربری ، دارای قسمت مدیریت جهت احاطه کامل پنل ارسال اس ام اس می باشد.

در این روش هر کاربر در سایت شما دارای اعتبار ریالی می باشد که با ارسال اس ام اس از اعتبار وی کسر می گردد.
هر کاربر میتواند در صورت نیاز خط پیام رسانی برای خود در داخل پنل فعال سازد.

  درباره ما

تاريخ ثبت : 19 مرداد 1394 ساعت 20 و 41 دقیقه

شرکت اينترنت و انفورماتيك سابين خراسان در سال 1380 با هدف ارائه خدمات همه جانبه IT به فعالان حوزه صنعت و فناوري راه اندازي شد و از آن سال تا تاکنون با تلاش پيگير و مستمر اعضاء خود در جهت رشد کيفي و کمي خدمات به همراه استفاده از فناوري هاي برتر ، توانسته است به عنوان يکي از گروههاي فعال در زمينه اينترنت و فناوري اطلاعات افتخار انجام خدمت رساني به طيف وسيعي از هموطنان را داشته باشد . اين واحد با شعار « نوآوري ، کيفيت و خدمات اطمينان بخش » اکنون توانائي انجام پروژه هاي گوناگون در بخش هاي مختلف را بشرح زیر دارد:

نماینده رسمی و رتبه یک شرکت نداگستر صبا و شرکت ارتباطات مبین نت در استان خراسان رضوی

دارای مجوز رسمی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

عضو رسمی اتحادیه خدمات کامپیوتر و اینترنت و سازمان نظام صنفی و رایانه ای استان خراسان رضوی

ارائه انواع خدمات ADSL و WiMAX و پهنای باند اینترنت و اینترانت

جهت اطلاع از سایر خدمات گروه فناوران سابین خراسان به وب سایت رسمی www.sabin.ir مراجعه فرمایید.

جهت ورود از همین منو اینجا کلیک کنید...

با توجه به گسترش روزافزون کاربرد تلفن همراه در بخش فناوري اطلاعات، تبليغات و اطلاع رساني سريع و مستقيم، شرکت مهندسی فناوران سابین خراسان نرم افزار ارسال و دريافت پيام كوتاه را به منظور ارسال و دريافت پيامک از طريق رايانه و اتصال به شبكه اينترنت طراحي کرده است.
با استفاده از این سیستم  شما می توانید با اتصال به اینترنت  پیام های مورد نظر (اطلاع رسانی جلسات, ارسال پیام های تبریک , تسلیت و تماس با مشتریان) خود را در هر ساعت از شبانه روز با سرعت بسیار بالا ارسال نمایید.در اين سامانه مي توان يك ارتباط دو طرفه با مشتريان،  شركت ها، سازمان ها، همكاران و ديگر مخاطبين برقرار ساخت.

از بینهایت کاربرد های این سامانه در سازمان های شما میتوان به موارد ذیل اشاره نمود :

ارسال خبرهای خاص مدیریت به پرسنل بصورت گروهی و یا تک تک  - جلسات ، آخرین تصمیمات اعلام ابلاغیه ها ، اطلاعیه ها ، بخشنامه ها ، مصوبات بصورت ساده و آنی دعوت از همکاران و مشتریان برای حضور در نمایشگاهها و همایش های شما استفاده در سیستم اطلاع رسانی به نمایندگان ، شعب ، مشتریان ، همکاران استعلام نمایندگان و یا شعب پیرامون وضعیت بدهی خود بصورت غیرحضوری و بدون محدودیت زمانی و مکانی و فقط با ارسال کد خود به شماره اختصاصی و نهایتاً پاسخ سریع سیستم بصورت خودکار و ارسال وضعیت بدهی نماینده ویا شعبه به موبایل نماینده اعلام تغییرات فوری و ضروری پیراموت تغییر قیمت ها ، ساعات کاری ، تعطیلی ، اعلام برنامه های فوق العاده،هزینه هاو برنامه های جانبی و تشکیل جلسات نمایندگان ، شرکاء و... فرضاً شرکتی با درج شماره اختصاصی شرکت بر روی کالاهای خود می توانند اقدام به برگزاری مسابقه و یا نظر سنجی کند و همچنین شرکت های بزرگ می توانند حقوق کارکنان خود را برروی سیستم گذاشته و افراد با ارسال کد پرسنلی خود از وضعیت حقوق خود مطلع گردند.

 

ورود به وب سایت رسمی فناوران سابین خراسان

شما میتوانید با کلیک بروی لینک زیر و اتصال به درگاه بانک های عضو شتاب ,شارژ پنل اس ام اس خود را آنلاین افزایش دهید.(پذیرنده تمامی کارتهای عضو شتاب)

امکان افزایش موجودی از طریق کارتهای عضو شتاب